1 במרץ 2013

טיפוח השיער עם שוורצקופף פרופשיונל!




השבוע הכרתי מספר מוצרים חדשים מבית שוורצקופף פרופשיונל!
ולא רק מוצרים לנשים, גם לגברים..... 
כמו לנו גם להם חשוב טיפוח השיער...




BC Color Freeze

סדרת טיפוח חדשה לשיער צבוע, המקפיאה את הפיגמנטים למקומם להשגת: 100% ברק וזוהר לשיער צבוע, עד צביעת השיער הבאה!


נשים אוהבות צבע – פריטי אופנה מרהיבים, החל בשפתון ורוד, דרך תיקים בצבע אדום עז וכלה בשמלות קיץ בשלל גוונים. אולם נשים אינן מעוניינות בצבעים שדוהים ואינם מחזיקים לאורך זמן. אין פלא אפוא, שגם כאשר הן צובעות את שיערן הן מצפות לצבעים אינטנסיביים ומלאי חיים, שיחזיקו מעמד עד לביקור הבא במספרה.

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה את BC Color Freeze-  סדרת מוצרי טיפוח והגנה לצבע, המבוססת על טכנולוגיית הקפאת פיגמנט הצבע ועל תוספת של אקסטרה "אפקט ברק", בסדרת מוצרי 'בונה קור'.  נוסחת ה- Color Freeze המיוחדת, אוטמת את פני שטח השערה תוך הקפאת הפיגמנטים במקומם, בעוד שנוסחת ה- Glow Magnifier מבטיחה ברק בעל מראה בריא. כך ניתן לשמר עד 90% מעוצמת הצבע ו-100% ברק עד לביקור הבא במספרה.


עם השקת BC Color Freeze, "שוורצקופף פרופשיונל" מציעה סדרת מוצרי טיפול המיועדים לשיער צבוע, שמשמרים את ההתרגשות שמעורר גוון צבע השיער החדש, ממש עד לביקור הבא במספרה. מוצרי BC Color Freeze מגנים על כל שערה ושערה מפני דהייה ושומרים על גוון צבע מיטבי ועל ברק עז. נוסחת Color Freeze החדשנית אוטמת את פני השטח של השערה ומקפיאה את הפיגמנטים של הצבע במקומם. "במקרה של סדרת מוצרים זו, טכנולוגיית Color Freeze שולבה בצורה מושלמת עם מרכיבים נוספים, כגון 'Amino Cell Rebuild', כדי לאפשר הגנה מיטבית על צבע השיער תוך הבטחת תוצאות טיפוח מושלמות", אומרת ד"ר אליזבת פופ (Dr. Elisabeth Poppe) , ראש מחלקת פיתוח מוצרים בינלאומיים בחטיבת טיפוח השיער של הנקל. "קומפלקס'Ionic Shine Booster' מבוסס על פולימר קטיוני וכן שמן יוצר ברק, אשר מספקים לפני השטח של השערה ברק בריא באופן מיידי". בנוסף, כל המוצרים מכילים מסנן UV, אשר מגן על השיער מפני קרינה אולטרה-סגולית תוך מניעת נזק למבנה השערה, וכן מתאפיינים בניחוח אוריינטלי חושני.


סדרת BC Color Freeze החדשה, מאפשרת לספק שלושה סוגי טיפול לשיער בהתאמה אישית, עבור:

שיער צבוע: שמפו סולפטים ללא מלחים + קונדישנר לשטיפה + קרם הגנה מחום Thermo-Protect.
שיער שעבר תהליך הבהרה: שמפו לצבע מבריק Color Shine + טיפול עמוק במסכה Deep Care + קרם הגנה מחום Thermo-Protect.
שיער שנחשף לטיפולים כימיים: שמפו לצבע מבריק Color Shine + טיפול עמוק במסכה Deep Care + קרם שיקום קצוות צבועים (Colored Ends).


אני התנסתי ב-2 מוצרים מתוך הסדרה החדשה:
ספריי קונדישינר ללא צורך בשטיפה, ומסכה לשיער "קולור פריז".



ספריי קונדישנר "קולור פריז"- BC Color Freeze Spray Conditioner- ספריי קונדישנר המסייע להתרת קשרים בשיער והופך אותו לחלק ונוח לטיפול. הוא אוטם את שכבת הקוטיקולה, תוך ריכוך השערה והגנה על פני השטח שלה. בזכות הנוסחה הדו-פאזית, חומרי הטיפוח מכסים את השערה בצורה אחידה ומעודנת מבלי להותיר שאריות.


ההתנסות שלי: השיער נשאר נעים ורך לאורך זמן והריח של הקונדישינר מדהים!!! השתמשתי בקונדישינר כשהשיער היה לח, פעם אחת ניסיתי להשתמש בו גם כשהשיער היה יבש והוא ריכך את השיער ונתן לו ניחוח טוב!





מחיר: 76 ₪ ל- 200 מ"ל.





מסכת "קולור פריז"- BC Color Freeze Treatment - מסכה המספקת טיפול אינטנסיבי לשיער צבוע, הזקוק להזנה נוספת. היא מחדשת בעוצמה את השיער הצבוע מחלקו הפנימי, מגנה על הצבע מפני דהייה ומשקמת לעומק את מבנה השערה הפגומה. המרקם הקרמי של המסכה מתאים לכל סוגי השיער הצבוע הזקוק להזנה ושיקום. המסכה מכילה כמות גבוהה יותר של מרכיבים מטפחים מהקונדישנר.


ההתנסות שלי: המסיכה בעלת ריח מדהים, שונה מהריח של הקונדישינר, וההרגשה לאחר שימוש במסכה משאירה את השיער רך וקל לסירוק! במסכה השתמשתי רק אחת לשבוע, ולא בכל יום ועדיין השיער נשאר נעים ורך.




מחיר: 106 ₪ ל- 200 מ"ל.


  


סדרת מוצרי BC Color Freeze  כוללת גם:


שמפו "קולור פריז" לצבע מבריק- BC Color Freeze Color Shine- שמפו Color Shine מתאים במיוחד לשיער נטול ברק, הסובל מפגמים קשים, כמו שיער צבוע, פגום ודהוי שעבר טיפולים כימיים רבים. השמפו מחליק את השערה הפגומה, מטפח אותה מבלי להעיק עליה ויוצר ברק בעל מראה בריא.

מחיר: 86 ₪ ל- 250 מ"ל.

שמפו "קולור פריז" ללא מלחים- BC Color Freeze- Sulfate-Free Shampoo-  שמפו ללא מלחים לניקוי עדין של שיער צבוע, השומר על צבע השיער זוהר לאורך זמן. שמפו ללא מלחים זה, מנקה בעדינות את השיער והקרקפת, ושומר על צבע עמיד לאורך זמן, עד 100% ברק עד לצביעה הבאה. פורמולת ה- Color-Freeze נועלת את שטח פני השערה, בזמן שהיא מקפיאה את פיגמנט הצבע למקומו ומעניקה עד 90% צבע עמיד וזוהר עד לצביעה הבאה. חומצות אמינו מסייעות לשחזר את הגמישות הטבעית של השיער, על ידי חיזוק המבנה התאי של השיער. התוצאה היא שיער חזק, מלא חיים ויפה. בזכות הנוסחה נטולת הפוספטים שעליה הוא מבוסס, שמפו זה הוא המוצר המושלם לשטיפה יומיומית של שיער צבוע. הוא מנקה בעדינות את השערה ומונע את דהייתו של צבע השיער.

מחיר: 86 ₪ ל- 250 מ"ל.

שמפו "סילבר"- BC Color Freeze Silver Shampoo - שמפו המנקה ומנטרל את הגוון הצהבהב המאפיין שיער בלונדיני, מובהר ומעצים את הגוון הכסוף של שיער מאפיר או לבן.

מחיר: 86 ₪ ל- 250 מ"ל.

קונדישינר "קולור פריז"- BC Color FreezeConditioner - מרכך המאחה את השכבה החיצונית של השיער (קוטיקולה) ומגן עליה. מתאים גם לשיער פגום, מתיר קשרים תוך כדי איזון הלחות.

מחיר: 76 ₪ ל- 200 מ"ל.

קרם הגנה מחום "קולור פריז"-BC Color Freeze Thermo Protect Cream - קרם זה, המיועד למריחה על השיער, מספק טיפול והגנה מיטביים לשיער צבוע, גם בעת שימוש בכלי עיצוב בחום, כגון מחליק קרמי, מסלסל ומייבש שיער. הוא מותיר שיער חלק, שניתן לעיצוב בקלות לאחר השימוש בצבע, ואינו מותיר שאריות.

מחיר: 106 ₪ ל- 125 מ"ל.

קרם קצוות "קולור פריז"-BC Color Freeze Colored Ends - קרם ללא שטיפה, קל משקל, לשיקום קצוות מפוצלים, המונע שבירת שיער שעבר תהליך צביעה. הקרם מיועד לקצוות שיער צבוע, נועל את קצוות השיער ומונע קצוות מפוצלים.

מחיר: 96 ₪ ל- 75 מ"ל.

טיפול ברק לאחר צבע- BC Color Freeze Post-Color Shine – במספרה בלבד

טיפול Post-Color Shine (ברק לאחר הצביעה) מספק פתרון ייחודי. הטיפול מבוצע בשיער מיד לאחר צביעתו, מאזן מחדש את ערך ה-pH, אוטם את פני השטח של השערה ומקבע את הפיגמנטים של הצבע ישירות לאחר תהליך הצביעה. טיפול זה זמין במספרות בלבד ומדגיש את מיומנותו של הספר בטיפול בשיער צבוע.




ומה לגבי הגברים אתם בטח שואלים???


[3D]MENSION

גבריות תלת ממדית –

סדרת מוצרי טיפוח, עיצוב וצבע, לגברים עם יותר מממד אחד



לגברים יש יותר מממד אחד. הם  אותנטיים, נועזים וחזקים – לכן גברים זקוקים למוצרים המתאימים באופן מושלם לאישיותם ולצורכיהם. סדרת [3D]MENSION החדשה מבית "שוורצקופף פרופשיונל" היא המותג הראשון המיועד ב-100% לגברים, ועומד בדרישות של השיער הגברי התובעני בדרך "תלת ממדית" אמיתית. עם קו מוצרי טיפוח הפועלים על השיער, עור הקרקפת ושורשי השיער ומגוון מוצרי עיצוב וצבע רבי עוצמה, סדרת[3D]MENSION  היא החידוש לגבר המבין בטיפוח אישי עם העדפה למוצרים בעיצוב חדשני.

אז אם אתם מחפשים מוצרים המותאמים במיוחד לטיפוח יומיומי, לעיצוב ולצביעת שיער, המציעים גם עיצוב אישי ייחודי, חדשנות ואיכות פרמיום, אינכם צריכים לחפש עוד! עם סדרת[3D]MENSION , משיקה "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל את המותג הראשון שפותח באופן בלעדי לגברים ונותן מענה לממדי המפתח של השיער הגברי ולכל הצרכים אישיים:  [1] טיפוח, [2] עיצוב, [3] צבע.

הסדרה מציעה שלושה חידושים:
·         טכנולוגיית הטיפוח התלת ממדית מציעה 9 מוצרים ופועלת על: [1] השיער [2] עור הקרקפת [3] שורשי השיער.
·         טכנולוגיית העיצוב מציעה 5 מוצרים ופועלת על: [1] אחיזה [2] מרקם, [3] מראה מאט.
·         וכן 6 מוצרי טשטוש השיער האפור של[3D]MENSION  נותנים מענה לשלוש הדרישות העיקריות של גברים: [1] טבעיות [2] טיפוח [3] טשטוש שיער אפור.



הגבר שלי קיבל 2 מוצרים להתנסות:
שמפו שמתאים גם לשיער וגם לגוף וג'ל לשיער




Hair & Body Shampoo- שמפו לשיער ולגוף של[3D]MENSION - תרחיץ שיער וגוף עם פעולה כפולה לריענון עמוק. בעל קצף עשיר עם PH מאוזן, הממריץ ומנקה בעדינות את השיער ועור הקרקפת בעת ובעונה אחת.התכשיר מרענן מאוד עם נוסחה עדינה המתאימה לחפיפת שיער יומיומית ולשימוש כג'ל למקלחת כאחד.

המוצר מכיל:

[1] פנטנול- פועל על השיער ומעניק לו תחושת חוזק ובריאות.
[2] מנטול- פועל על הקרקפת – יוצר תחושת קרירות על העור והקרקפת למשך עד 24 שעות.
[3] קפאין- ממריץ את שורשי השיער.

אופן השימוש: יש לשפוך על הידיים ולהקציף לתוך שיער רטוב, או לעסות לתוך העור במהלך המקלחת או האמבטיה. לסיום לשטוף היטב. ניתן לשימוש יומיומי.

ההתנסות שלי: לדעתי זה רעיון גאוני! לנצל 2 פעולות במוצר אחת, השמפו מפיץ ריח כל כך נעים בשיער שאפשר לנצל אותו לשימוש בגוף.


מחיר- 78 ₪ ל- 250 מ"ל.





Strong Hold Gel- ג'ל עם אחיזה חזקה של [3D]MENSION - ג'ל עם אחיזה חזקה במיוחד לעיצובים חדים כתער. הג'ל יוצר צורות מעוצבות במיוחד, עם גימור עתיר ברק.

ההתנסות שלי: הג'ל מחזיק מעמד זמן רב, וקל להסיר אותו בחפיפה.

אופן השימוש: יש למרוח על שיער לח או יבש ולעצב.


מחיר- 90 ₪ ל- 150 מ"ל.



מוצרי הטיפוח לגבר המושקים בסדרת [3D]MENSION

מוצרי הטיפוח של[3D]MENSION  מכילים מרכיבים שנבדקו מדעית, הפועלים על שלושה ממדים ומבטיחים יעילות מרבית. הם מכילים מרכיבים הפועלים ספציפית על: [1] שיער [2] עור הקרקפת [3] שורשי השיער. טכנולוגיה תלת ממדית זו נותנת מענה לאתגרים היומיומיים של שיער גברי מטופח, מחזקת את השיער ומרגיעה את הקרקפת תוך כדי הפחתת נשירת השיער והענקת פתרון מהיר וארוך טווח לקשקשים (בהתאם לתפקיד המוצר).  




Deep Cleansing Shampoo- שמפו לניקוי עמוק של[3D]MENSION  - שמפו המנקה את השיער לחלוטין בתוך 15 שניות. השמפו מנקה הצטברות משקעים של חומרים שונים, מסלק כל שריד של שמן ומסלק אף את הלכלוך ושרידי מוצרי העיצוב החזקים ביותר ביסודיות וביעילות. משאיר את השיער עם תחושת ניקיון מושלם, אך רך ונוח לסירוק.


Fortifying Tonic- נוזל מחזק של[3D]MENSION  - נוזל לחיזוק השיער והקרקפת, המעניק לשיער עייף רעננות מחודשת, מחזק את השיער מהשורשים ועד לקצוות ומעניק לשיער מראה חזק ומלא.


Grooming Fluid- נוזל טיפוח של[3D]MENSION  - נוזל לטיפוח ועיצוב יומיומי, קליל ומושלם, היוצר תחושה של שיער מלא יותר תוך הענקת תחושת קרירות, טיפוח וניקיון. נוזל הטיפוח מתיר קשרים בשיער, מקל על הסירוק ומעניק ברק טבעי בריא. התוצאה הסופית- שיער עייף ודהוי מרוענן באמצעות הנוזל הייחודי, עם פעולה עמוקה שהופכת אותו לבריא ומבריק.


מוצרי טיפוח לעור הקרקפת עם קשקשים

Anti-Dandruff Shampoo- שמפו נגד קשקשים של[3D]MENSION  - שמפו המנקה מיידית את השיער והקרקפת מקשקשים ביעילות ולאורך זמן.


Anti-Dandruff Tonic- נוזל נגד קשקשים של[3D]MENSION  - תכשיר ייעודי למאבק ארוך טווח בקשקשים. מעניק הקלה מיידית לקרקפות מגורות עם קשקשים ומעניק סילוק קשקשים יעיל.


מוצרי טיפוח לעור הקרקפת עם שיער מדולדל

Activating Shampoo- שמפו ממריץ של[3D]MENSION   - שלב 1- שמפו הממריץ את צמיחת השיער, מסייע לשיקום צפיפות השיער ומפחית נשירת שיער.
פנטנול, טאורין וקרניטין הם שלושת מרכיבי המפתח הפועלים יחד על השיער, עור הקרקפת ושורשי השיער להגברת הייצור של גורמי צמיחת שיער והמספקים אבות מזון חיוניים לזקיקי השערות ומשפרים בכך את רמות הצמיחה הטבעית של השיער ואת צפיפות השיער. השמפו מסייע לשיקום צפיפות השיער כאשר נעשה בו שימוש כחלק מטיפול להצמחת שיער במשך 6 שבועות.


Activating Serum Shots- אמפולות סרום ממריץ של[3D]MENSION  - שלב 2- אמפולות להמרצת צמיחת שיער בריאה ולהגברת צפיפות השיער. עוצמה רבה לשיער גברי חזק.
האמפולות מכילות ריכוז יעיל במיוחד של שלושת מרכיבי המפתח: פנטנול, טאורין וקרניטין. התכשיר פועל על השיער, עור הקרקפת ושורשי השיער, להגברת הייצור של גורמי צמיחת שיער ולאספקת אבות מזון לזקיקי השערות ומשפר בכך את רמות הצמיחה הטבעית של השיער ואת צפיפות השיער.


מוצרי טיפוח לעור קרקפת רגיש

Sensitive Scalp Shampoo- שמפו לעור קרקפת רגיש של[3D] MENSION  - נוסחה עדינה מאוד לגברים עם עור קרקפת רגיש, מרגיעה ומוסיפה לחות לעור קרקפת יבש ורגיש ומסייעת לשיקום החיוניות והברק הטבעיים של השיער.



מוצרי העיצוב לגבר המושקים בסדרת [3D]MENSION

מגוון מוצרי העיצוב של[3D]MENSION  מציע נוסחות ממוקדות ויעילות שנותנות מענה לשלוש ממדי ביצוע מרכזיים של עיצוב שיער גברי:  גברים מחפשים בעיקר מוצרים המעניקים לשערם [1] אחיזה, [2] מרקם, [3] מראה מאט.  הם רוצים להיות מוכנים לצאת בכל עת עם עיצוב שיער נוח וכלי עיצוב קלים לשימוש המבטיחים מראה מרשים במיוחד. מגוון מוצרי העיצוב של [3D]MENSION מציע מוצרים שונים לעיצוב יומיומי – לא קונבנציונאליים, מהירי פעולה וממוקדים.


Strong Hold Hair Spray- ספריי לשיער עם אחיזה חזקה של[3D]MENSION  - ספריי המעניק לשיער אחיזה חזקה לאורך זמן ותחושה טבעית בעת ובעונה אחת. מעניק מרקם גמיש וגימור עם אחיזה חזקה.

Molding Wax- שעוות עיצוב של[3D]MENSION - קרם שעווה עם כושר עיצוב מרבי, בעל אחיזה גמישה הקוראת תגר על כוח הכבידה ומאפשרת עיצוב מחדש של השיער, לעתים תכופות ככל שתרצו. הומצא מחדש ליצירת צורות עיצוב שאינן מושפעות מכוח הכבידה.


Mattifying Cream- קרם למראה מאט לשיער של[3D]MENSION  - קרם לעיצובים חזקים, נפח מוחשי ומראה מאט מרשים. בעל מרקם חזק ויבש להפרדה אולטימטיבית ולשיער עם תחושה מלאה יותר. מעניק גימור במראה מאט חזק מאוד.


Texturising Cream- קרם להוספת מרקם לשיער של[3D]MENSION  - קרם/ משחה יבש לא שמנוני, המסייע לעצב וליצור צורות ומרקמים שונים לשיער באורך קצר ובינוני.



מגוון מוצרי טשטוש השיער האפור של[3D]MENSION

לגבי תוצאות צביעה, לגברים יש ציפיות ברורות מאוד: [1] טבעיוּת [2] טיפוח [3] טשטוש שיער אפור, עומדים בראש סדר העדיפויות. תכשיר טשטוש השיער האפור עם שלוש הפעולות של [3D]MENSION הינו המוצר המושלם למטרה זו, המשיג בתוך חמש דקות בלבד את מה שכל גבר מצפה לו:  טשטוש שיער אפור טבעי עם טיפוח נוסף – שנעשה בו שימוש דיסקרטי באזור החפיפה האחורי בסלון לעיצוב שיער או בבית. הערכה הכוללת קרם צביעה ותחליב מפתח, זמינה בשישה גוונים שונים: פחם אבן, גרפיט וכרום- מספקים תוצאות צבע קרירות וטבעיות גם עם שיער מאפיר מאוד. לכל שאר צבעי השיער שמופיעים בהם לראשונה אניצי שיער אפור מומלצים הגוונים הטבעיים יותר של עץ כהה, אדמה חשופה וחול המדבר.



מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22



קונצרן הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים מובילים וטכנולוגיה מתקדמת בשלושה תחומים: כביסה וטיפוח הבית, תכשירי קוסמטיקה , דבקים וטכנולוגיות. הקונצרן נוסד ב-1876 והינו מוביל בשוק הבינלאומי, הן במגזר הפרטי והן במגזר התעשייתי, עם מותגים בעלי שם כגון:  Persil, Schwarzkopf  ו- Loctite. הנקל מעסיקה מעל 47,000 עובדים ודיווחה על מכירות בסך 15,605 מיליון אירו ורווח תפעולי מתואם של 2,029 מיליון אירו בשנת 2011. המניות המועדפות של הנקל רשומות במדד המניות הגרמני DAX.

תגובה 1:

  1. תמיד קשה למצוא שמפו לשיער שלא מכיל מלחים(מניסיון), לפי רשימת הרכיבים נראה כמו מוצר מובטח שלא ייבש את השיער. שווה לנסות.

    השבמחק