7 במרץ 2013

פיצוץ ריחני כפול - DOUBLEBOMB



 
 


פיצוץ ריחני כפול - זה מה שמצפה לכם ב-2 בשמים חדשים של צמד המעצבים VIKTOR&ROLF

בחופשת פורים הוזמנתי להשקה של צמד המעצבים VIKTOR&ROLF במלון עלמה בת"א,

מלון בוטיק קסום עם אוכל מדהים!

 



בהשקה הוצגו בפנינו 2 בשמים חדשים:


SPICEBOMB - לגבר הודף את הפיתוי לשיאים חדשים, מצית את התשוקה וחושף גבריות מכל זוית:

בושם גברי עוצמתי וחושני, בניחוח סקסי עם שפע תבלינים ממכרים, שלא ניתן לעמוד בפניו...


FLOWERBOMB - לאשה מזמין אותך להשתתף איתו בחלום וחושף:

בושם נשי פרחוני, ממכר, המותיר אחריו שובל ריח.




קצת על הבושם לנשים:





הניחוח - פצצה של פרחים

עם התווים הפרחוניים הממכרים המותירים שובל ריח, כמו מערבולת יוקרתית. התווים ההרמוניים הראשונים מגיעים מתה וברגמוט. שפע הפרחים מתפרץ במקהלה חושנית ומלוטשת, המקבלת את הקצב מתמהיל של יסמין סמבק עם רמיזה של עץ תפוז, סחלב קטליה, פרזיה ו-ורד סנטיפוליה – זר פרחים עשיר עם מרקם עמוק ואינטנסיבי המעניק לבושם את החמימות הפירותית, הפרחונית והאוריינטאלית שלו. פטצ'ולי מעניק תו בסיסי של עצים, ונותן לבושם את החוט הריחני, כמו החוטים השזורים בבד של שמלה, ומסמן את הבושם כמו גיר על בד גברדין שחור של חליפת טוקסידו, או תפרים עדינים על ז'קט מחויט. הפטצ'ולי טוהר באמצעות זיקוק נוסף של התמצית הראשונית, שהסיר את ההיבט ה"ארצי" וחשף את הממד האצילי ביותר של הפרח.



עיצוב בקבוק הבושם - תכשיט יוקרתי בעיטור חותם רשמי

מאחר שיופי הוא כוח, ויקטור ורולף בחרו ביהלום עבור הבושם שלהם – סמל לחלום. Flowerbomb הוא התפרצות של פרחים בתוך בקבוק המעוצב כמו יהלום בעל פאות רבות ופקק אלגנטי בזהב ורוד בהשראת תכשיט יוקרתי. כמו יהלום. הוא מכיל כוחות קסומים ומופלאים היכולים לשמור על סודותיהן של אלו המשתמשות בו.



האריזה

בדיוק כמו שויקטור ורולף מעטרים את שולי הבגד בסרטים דקורטיביים, כך הם כרכו סרט שחור עדין סביב קופסאות הבושם בורוד-עלי-כותרת-חיוור, הנושא חותמת שעווה עם הלוגו שלהם V&R, כחותם רשמי. הניגוד בין הסרט השחור לאריזה בורוד עדין מסמל את ההבדל בין נחישות נשית לבין שבריריות.

"עיצבנו את הבושם הזה תוך שאנו מוציאים מהפרחים את המקסימום, וחוקרים כל היבט והיבט של זר פרחים...", הסביר אוליבייה פולג', אחד משלושת הבַּשָּׂמים שרקחו את הבושם, השניים האחרים הם קרלוס בנעים בניו יורק ודומיטיל ברטייה בפריז.

 "ויקטור ורולף רצו בושם עשיר יותר. הם מעדיפים פורמולות משוכללות עם קונספט פשוט וטהור..." עשיר ושופע, Flowerbomb מתפוצץ לצרור של תחושות.




מגוון המוצרים:

EDP – או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 ₪

EDP – או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 ₪

EDT – או דה טואלט 50 מ"ל – 390 ₪

EDT – או דה טואלט 100 מ"ל – 500 ₪



פרטים על הבושם לגברים:  
 
ניחוח ההתמכרות - בעירה של תבלינים

"בשעה ש-Flowerbomb לנשים הוא פיצוץ של פרחים, Spicebomb הוא בעירה של תבלינים המורכבים מניגודים ריחניים חזקים וחריפים, תבלינים המשחקים את התפקיד הראשי כאן; הם מנערים, מנפצים ומציגים את הממדים האחרים, העגולים והעוטפים יותר, עם ההדגשים הנושכים ומלאי החיים שלהם, בין אם הם לוהטים או קפואים.

Spicebomb נולד מהמפגש המדליק בין שני אקורדים בעלי טונים מנוגדים למעשה: הראשון ממכר להדהים, אשר משלב תו מרכזי של תבלינים לוהטים – צ'ילי וזעפרן – עם השלמות הכל-כך גברית של עור וטבק, יחד עם הכוח הפראי והברור של וטיבר. השני נפיץ ומשלב תווים רעננים ופיקנטיים של ברגמוט ואשכולית, בשעה שתבלינים קרים – שרף ופלפל ורוד – משאירים את חותמם עם הנשיכה הקפואה שלהם".

אוליבייה פולג' הבַּשָּׂם מאחורי הניחוח הסקסי והמוחצן של Spicebomb.



בקבוק הבושם- רימון יד מעוצב

רימון-יד מעוצב כמו לפי הזמנה, מקבל פירוש חדש לבושם בעל ניחוח מתפוצץ. נשק שיקי ומתוחכם, המקבל טוויסט עם המגע האמנותי המאפיין את ויקטור ורולף.

פריט יוקרה אמיתי: אחרי העיצוב דמוי היהלום של Flowerbomb, רימון היד מומצא מחדש בזכוכית מפוסלת עם היבטים גבריים, אחידים ומגולפים. הקודים של הצבע: שחור וכסף, יחד עם אפור כשהגוונים החמים שלו מזכירים את חושניות הבושם.

רצועה שחורה מקיפה את הבקבוק כמו כדי לבלום את כל העוצמה והמתח של פצצת הריח שבתוכו. הפרט האולטימטיבי: הבושם משתחרר לאחר הוצאת הנצרה, המקבלת פירוש חדש עם החותם של ויקטור ורולף. הפיצוץ הריחני הוא כורח המציאות.



האריזה - נשק לפיתוי המוני

מארז אופנתי, בעיצוב מלבני בגוון אפור-כסף ייחודי: מעוגן בחוק, טהור, אולטרה-גברי. שמו של הבושם Spicebomb חקוק בהדגשה על פס שחור מבריק, המזכיר את סרט הגרוגרן (משי עבה) האיקוני של ויקטור ורולף. ללא ספק, החותם של ויקטור ורולף מייחד את המארז הזה, אשר לא נותן כל רמז למה שנמצא בתוכו.



מחיר מומלץ לצרכן:

90 מ"ל - 420 ₪


הבשמים מתאימים מאוד למתנה לבן/בת הזוג לפסח....

 


 
 
ניתן להשיג ב-27 נקודות מכירה מובילות בסניפי הסופר-פארם, המשביר לצרכן וניו-פארם
 
לרשימת נקודות המכירה: www.viktor-rolf.co.il
 


 

4 תגובות:

  1. ניסיתי אותו, הוא באמת מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט אחד הבשמים שמחזיקים מעמד!

      מחק
  2. אני כבר שנים מכורה לבשמים שלהם.. באמת מעולה!
    תהני!

    מיטל
    http://mytresjolie.blogspot.co.il/

    השבמחק