17 בפברואר 2013

SACKS - סיפור מסע בכל צבעי הקשת

בשבוע שעבר הוזמנתי לפרזנטציה של קולקציית אביב קיץ 2013 של SACKS
צבעי הקשת נראים חיוורים ליד הצבעים שמובילים את העונה הקייצית שמחכה לכם בחנויות!

העוגיות שחיכו לנו בפרזנטציה - אין תמונה יותר טובה שממחישה את הצבעוניות העונה!

כל הצבעוניות הזו מגיעה מסיפור מסע:
מסע של חוטים, בדים, אריגה, צביעות ייחודיות, פאטרנים וגזרות של חופש וטוהר. המסע הזה מתחיל בהתבוננות אמתית בתהליך היצירה הראשוני של חומרי הגלם, הזדהות והכרה בכל אותם אנשים, החל מאלה החיים בשבטים רחוקים, דרך המעצבים בעולם המערבי, ועד הלקוחה שתלבש אותו, הנוטלים חלק בתהליך היצירה הכולל של הבגד.
אישה חרושת קמטים בהודו המפיקה את צבע האינדיגו, ידה מוכתמות, אינדונזי זקן שחורש את אדמתו, פועל סיני בבגדי עבודה, אישה באפריקה סוחבת כד על ראשה, נערה חוגגת בפסטיבל מוזיקה בלונדון, מבנה תעשייתי בתל אביב, חוט ז'אקארד מטאלי, ג'ינס אמריקאי מהוהה, כותנה בשיא פריחתה, כל אלה השתלבו יחד לקולקציה ייחודית באופייה, SACK'S בהוויתה וחוויתית בתוצאה הסופית שלה.

על מנת למקסם את ההשראות וליצור קולקציה קוהרנטית ובעלת אמירה אישית של SACK'S ההשראות מתחברות לטכניקות הממנפות את החומר גלם הבסיסי של הבד אשר מקבל אופי וצורה חדשים. חלק מהטכניקות מגיע מעולם הדנים. עיצוב וצביעות מיוחדות יוצרים את המראה המאובק והשטוף ע"י טיפול בפני השטח של הבד המנצל את הפיגמנט הטבעי ומוסיף לו שכבתיות טקסטורלית.
מראה של דנים על בדים שאינם דנים, מתקבל ע"י טיפול בבדי כותנה ופשתן, שטיפות אומברה טונאליות בצבע האינדיגו, טבילות בליצ' וכביסות עדכניות בטכנולוגיות מתקדמות.
להשגת מראה רומנטי יש נגיעות תחרה ורקמה ולצידם מתקיימים אייטמים מודפסים בפאטרנים או אובר, והדפסים אתניים השואבים את השראתם מעולם השבטי.
בתהליך פיתוח עיצוב וגיבוש הקולקציה ב- SACK'S מתבוננים אל תוך עולם האופנה על כל צדדיו הרבים והבחירות שנעשו בקולקציה זו מתמקדות בנקודות מבט מחודשות היוצאת מחיבור חזק לטבע ולמראה הנטורלי, על עולם ה- LUXURY. זה נקרא "אי בזבוז הלאקז'רי". רעיונות של השקעה מחדש בזמן ויצירה אמנותית בעיצוב עולם המותרות, תוך התחשבות במיחזור אינטיליגנטי ומושכל ושימוש בחומרים ראשוניים ויפיפיים במהותם. סריגים מגורענים, וטקסטורות גולמיות, יוצרים מראה לא אחיד ולא רגיל, שרוט וגולמי וכאשר אלה מתחברים לגזרות רחבות וחופשיות, מכנסיים גבריות לנשים סקסיות, טופים בוהמיים, שמלות, גופיות ועליוניות, בהשראה קייצית בנגיעות רומנטיות ואווירת טוהר, מתקבל מראה טבעי, אמיתי ואותנטי, השומר על איכויות גבוהות ומעניק טוטאל לוק שקט ורוחני עם עוצמה רבה.

הקולקציה הצבעונית של SACK'S העונה יוצרת מעין מעבדת פלא אשר הופכת פנטזיה למציאות ובצורה פרקטית עונה על השאלה: "מהו הנחשק"? כחול על הסקאלה של שמיים וים תיכוני, ורוד בין אבק שושנים לפוקסיה ודובדבן, ירוק תפוח, אמרלד וטורקיז, חול וגוונים של אפור מרגיע הם הצבעים הדומיננטיים בקולקציה העונה.





הגוונים מעוצבים באופן נרטיבי. חלקם נשטפים בצבעי מים ומדוללים על מנת ליצור מצב רוח רגוע וטהור, תופסים את היופי של האור שהקיץ מפיץ.  חלקם מתקשרים עם מצב רוח טבעי ואורגני ולאחרים השפעה של קונטרס של פופ וחלק מובאים דרך פריזמות מיסטיות. על מנת לקבל מראה רב גוני ונועז. העולם לא פוחד יותר מהצבע, והארון מתמלא בצבעוניות שכמותה לא ידע קודם לכם. החופש הצבעוני משחרר ומאפשר שימוש בטכניקות צביעה: דיפ-דאי, טאי-דאי, דירטי –דאי, תוך שילובים ומשחקים חדשים במראה הסופי שלהם.

לתוך הרוח הקייצית המרעננת והחופשית נכנסים ומשתלבים בדיוק רב רקמות צבעוניות ואוטנטיות בהשראתן השבטית כמו גם האירופאית מצד אחד ומצד שני נגיעות מעולם הספורט מוצאות את מקומן גם כן.

הביקוש  למודפסים בעולם האופנה גובר ואנחנו מביאים לכם קולקציה ייחודית שמחה ומלאת חיים שכל אחת תרגיש שהיא פשוט חייבת בארון - 9 אייטמים מודפסים באיכות הגבוהה ביותר. בחירה מעניינת של דוגמאות אול אובר המבוססת על אייקונים גרפים קטנים שנעשו בעבודת יד ופרחים גדולים במראה ציורי עשוי צבעי מים, ואלה מותאמים לצבעוניות שלנו.
כמו תמיד אנחנו מוצאים שהקפדה על שימוש בבדים הטובים ביותר באיכות הגבוהה ביותר הופכים את הקולקציה שלנו לקולקציית לאקז'רי אמיתי.  הבחירה במשי טהור, 100% כותנה, טנסל, 100% משי סאטן, הם הבסיס לאמונה ולפילוסופיה העיצובית של SACK'S.
האמירה הייחודית של  SACK'S באה לידי ביטוי במשחק של שילובים ומיזוג טקסטורות בתוך הבגד וביצירת הטוטאל לוק – מאט ומבריק, שקוף ואטום, אריג וטריקו, הוספת דיטיילים ממגוון חומרים באופן מחושב ונקודתי.
הגזרות החופשיות מתלבשות על שמלות וחולצות משי מתנפנפות, ז'קטים רכים  ונינוחים, מכנסיים בגזרות חדשניות מחויט לצד חופשי ומשוחרר ונוצר טוטאל לוק נשי משוחרר ורומנטי המשולב עם העוצמה ה"טום בואית" והאיכות של לאקז'רי.



KEEP IT SIMPLE


בנוסף לקולקציה הנוכחית יש גם את SIMPLE LIFE - קולקציה יומיומית עשוייה מ-100% כותנה, מערכות לבוש שניתן ללבוש בבית ומתאימות גם מחוץ לבית, נוחות ופשוטות וגם כאן הצבעוניות מגוונת ומיוחדת.










SACK'S

טווח המחירים:

חולצות: 368 ₪ -882 ₪

גופיות: 289 ₪ -486 ₪

חצאיות: 398 ₪ - 580 ₪

ז'קטים: 649 ₪ -998 ₪

מכנסים: 414 ₪ - 740 ₪

ג'ינסים: 432 – 820 ₪

שמלות: 520 ₪ - 898 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות הבוטיק SACK’Sברחבי הארץ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה