5 באוקטובר 2012

השחקנית הבינלאומית ליה מישל נבחרה כשגרירת היופי של לוריאל פריז


מותג הקוסמטיקה הבינלאומי
L’ORÉAL PARIS
מצרף לנבחרת החלומות שלו
 שגרירה בינלאומית חדשה:
LEA MICHELLE  ליה מישל




שחקנית עטורת פרסים אשר הייתה מועמדת ל-"אמי" ולשני פרסי "גלובוס הזהב"

v "נבחרת החלומות" של  המותג לוריאל פריז מורכבת מכוכבות בינלאומיות ומובילות דעה המגיעות מכל קצוות העולם ומייצגות את הפנים השונות של היופי, ביניהן: ברברה פלווין, ג'ניפר לופז, מילה ג'ובוביץ', רייצ'ל וייס, ביונסה נואלס, דיאן קרוגר, קלאודיה שיפר, אוונג'לין לילי, ג'יין פונדה, אווה לונגוריה, פרידה פינטו, איימי מולינס ועוד.
v לדברי סיריל שאפוי, הנשיא הבינלאומי של לוריאל פריז- "אני נרגש עם הצטרפותה של ליה מישל לרשימת הדוברות המדהימה שלנו. בתוך כמה שנים, הכישרון המדהים שלה הפך אותה לאחת השחקניות הצעירות הפופולריות ביותר בסדרות טלוויזיה. ליה היא כיפית, מקורית, בעלת חוש לסגנון, ומשקפת בצורה מלאה את ערכי המותג".

לוריאל פריז גאה להודיע על השגרירה החדשה של המותג, השחקנית עטורת הפרסים ליה מישל. הכישרון של ליה הוביל אותה מברודווי ועד המסך הגדול שם היא "גנבה" את לבבות האמריקאים בתפקיד זמרת הסופרן שגונבת את ההצגה, רייצ'ל ברי, בסדרה Glee.

"משום שגדלתי על במה, הכרתי את תכשירי האיפור בגיל צעיר ומעולם לא אשכח את הפעם הראשונה, בה ניסיתי להשתמש בשפתון איקוני של לוריאל פריז – הוא הביא לי זוהר מיידי והתמכרתי אליו מאז! אני מעריצה את מוצרי לוריאל פריז במשך שנים, אך עד שגדלתי, לא הבנתי את המסר של המותג לגבי שוויה של האישה. כעת אני מסכימה לו בלב שלם, לוריאל פריז מעודדת נשים לקבל את היופי שלהן ולחגוג את הערך שלהן. לכבוד הוא לי לעבוד עם לוריאל פריז כדי לסייע להפיץ את המסר הזה לנשים צעירות נוספות" אומרת ליה מישל.


בגיל שמונה, ליה קיבלה את תפקיד הבכורה שלה על הבמה כקוזט הקטנה בהפקה הקלאסית של ברודווי, עלובי החיים (Les Miserables). מאז, היא חלקה את הבמה עם שחקנים גדולים בהצגות רג טיים (Ragtime), כנר על הגג (Fiddler on the Roof), אביב מתעורר (Spring Awakening), והייתה מועמדת ל- Drama Desk Award בתור "שחקנית מובילה במחזמר" עבור תפקידה במחזה אביב מתעורר (Spring Awakening).
"אני נרגש שליה מצטרפת לרשימת הדוברות המדהימה שלנו. בתוך כמה שנים הכישרון המדהים שלה הפך אותה לאחת השחקניות הצעירות הפופולריות ביותר בסדרת טלוויזיה. ליה היא כיפית, מחויבת, מקורית, בעלת חוש סגנון, ומשקפת בצורה מלאה את ערכי המותג", אומר סיריל שאפוי, נשיא המותג הבין לאומי של לוריאל פריז.
"ליה היא, ללא כל ספק, אחת הנשים המוכשרות ביותר בדורה, ומודל לחיקוי לנשים צעירות בכל מקום. לכבוד הוא לנו לקבל אותה כחברה במשפחת לוריאל פריז. ליה, אישה יפה מבפנים ומבחוץ, ממחישה את הפילוסופיה של המותג "כי מגיע לך הטוב ביותר'" אומרת קארן ט. פונדו, נשיאת לוריאל פריז בארצות הברית.
ליה ידועה עבור תפקידה בסדרת הטלוויזיה המפורסמת של Fox TV, Glee, שחוזרת לעונה הרביעית שלה. בתפקידה כרייצ'ל, ליה קיבלה את פרס People's Choice Awards, את פרס Teen Choice Award ואת פרס Screen Actors Guild Award. כמו כן, היא הייתה מועמדת לפרס ה"אמי" ולשני פרסי "גלובוס הזהב".
ליה ביצעה הופעות סולו בפני אולמות מלאים בניו יורק ולוס אנג'לס והעניקה את קולה לשני סרטים באורך מלא. בשנת 2011, כיכבה בקומדיה הרומנטית "סילבסטר בניו יורק" (New Year's Eve), ובשנת 2013, תככב בסרט התלת מימד של Summertime Entertainment, Dorothy of Oz, כשהיא שרה מספר שירים מקוריים.
היום, ליה מצטרפת למשפחת הדוברות של "לוריאל פריז", הכוללת, בין היתר,  את ג'ניפר לופז, ביונסה נואלס, ג'וליאנה מרגוליס, אווה לונגוריה, אנדי מקדואל, פרידה פינטו, ואיימי מולינס. ליה מישל תופיע בהופעת הבכורה שלה בטלוויזיה ובפרסומות המודפסות למותג היופי המוביל בעולם מתחילת 2013.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה