26 באוגוסט 2012

מבצעי סוף עונה ואני חוגגת!!


ביום שישי טיילתי בקניון קריית אונו, ותמיד כשאני שם אני מוצאת מציאות!
היו הרבה מבצעים של סוף עונה וחזרתי עם שלל רב!
תוכלו למצוא בפוסט הזה גם פריטים שקניתי במבצעי סוף עונה במקומות נוספים...



בתמונה למעלה התאמתי את הפריטים החדשים לאלו שכבר יש לי:
חדש - טוניקה מהממת של Lucci - ב-50 ש"ח במבצע סוף עונה!
חדש - עגילים מזהב בדוכן סופ"ש שקניתי בסינמה סיטי בראשון לציון...
חדש - שרשרת של H&O במבצע סוף עונה (3 פריטים ב-50 ש"ח)
שעון GUESS שקניתי לפני שנתיים.
אוסף צמידים מחרוזים בצבע חום שקניתי בלונדון
וסנדלים בצבע זהב עם אבני חן



בתמונה למעלה:
חדש - מכנסון חדש של SACK'S - במבצע 50% הנחה!
חדש - בגד גוף Dance ורוד - FOREVER ME and R & LULU קניתי באתר של Style River ב-35 ש"ח.
חדש - נעליים של LUCCI - במבצע סוף עונה ב-30 ש"ח!!!!
חדש - עגילים ב-3 צבעים (אדום, לבן וכחול) - בדוכן סופ"ש שקניתי בסינמה סיטי בראשון לציון...
אוסף צמידים מחרוזים בצבעי לבן, זהב ושקוף שקניתי בלונדון
שעון GUESS שקניתי לפני שנה.



בתמונה למעלה:
חדש - חצאית שקניתי בסטודיו פאשה - STUDIO PASHA בשינקין ת"א ב-60 ש"ח.
חדש - נעלי עקב אפורות של TOGO - קניתי במבצעי סוף עונה ב-30 ש"ח!
חדש - חגורה פרחונית אפורה - שוק הכרמל - 10 ש"ח.
חדש - אוסף צמידים של H&O בקניון קריית אונו במבצע סוף עונה (3 פריטים ב-50 ש"ח)
חולצה שחורה עם שרוולים שקופים של ZARA.




חדש - שמלת תחרה פליסה שחורה - FOREVER ME and R & LULU - קניתי במחיר של 219 ש"ח באתר Style River.
חדש - נעלי Maria שחורות - Republic Footwear - תראו את האות R - של השם שלי... :-)
שרשרת פנינים שבעלי קנה לי בים המלח לפני שנים...
עגילים מכסף עם אבני חן שקניתי ב- Top Ten.
שעון GUESS שקניתי לפני שנתיים.


אלו הרכישות שלי בחודש האחרון....
ואם אתם רוצים לקנות בגדים ואקססוריז זה הזמן, הזדרזו לפני שמבצעי סוף העונה מסתיימים!!!
אני אשמח שתצטרפו לרשימת הקוראים של הבלוג!


המשך יום קסום!
רומי


2 תגובות:

  1. רומי, אני רואה שחגגת לך...
    אהבתי מאוד את השילובים,
    הכל מדהים ועשוי טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף לחגוג כשיש יופי של מבצעים!
      תודה רבה לילך :-)

      מחק