21 במרץ 2013

הניחוחות החדשים לאביב...

 
 
לפני כשבועיים הוזמנתי לאירוע ריחני ואביבי של שסטוביץ המייבאים את הבשמים המובילים בשוק הבישום!!!
 

היחסים בין עולם הבישום לעולם האופנה הולכים ומתהדקים. קולקציות אביב 2013 בדרך למדפים – ולצדם בשמי האביב הטרנדיים. בתי האופנה המובילים בעולם השיקו לצד קו הפרט א-פורטה בשמים שעונים להשראה של הקולקציה.

הגעתי לאירוע אחרי 3 חודשים בהם לא יכולתי להריח שום דבר... כל ריח ולא משנה כמה טוב הוא היה פשוט עשה לי בחילה.... (כן בגלל ההיריון)
ועכשיו אחרי שעברתי את השליש הראשון סוף סוף אני יכולה להרשות לעצמי להריח את כל הניחוחות החדשים ואני מוכנה לקראת האביב !
 
אני באירוע עם הבטן הקטנה שרק יצאה לה...
 
 
 
 
אז מה מחכה לכם על מדפי הבישום ברשתות הפארמים השונות????
 

בשמי נשים

WISHES & DREAMS - בושם לנשים צעירות של מותג האופנה היוקרתי bebe

 

מותג האופנה היוקרתי bebe משיק בושם חדש, חושני ומתוחכם, WISHES & DREAMS, בהשראת היופי הנשי הנצחי, אהבה אינסופית וסטייל על זמני, המייצג סגנון חיים צעיר ומודרני לנשים באשר הן.

 

הניחוח : מנצנץ בחושניות  בתווים פרחוניים ועציים, מתוגברים באמבר לבן. ניחוח נקי,  עכשווי, סקסי ומתוחכם, מתפרץ בחושניות  עם פצ'ולי ווטיבר, לצד עזות המצח של עץ הארז, המומרץ על ידי הברגמוט התפוזי הרענן והסנדלווד העצי, המותירים שובל ניחוחות עוצמתי.

 

הבקבוק : בגוון שמפניה, מעוטר בתבליט אבני קריסטל, הלוכדים את הרגעים היקרים של החיים שכולנו חולמים ומייחלים להם. קווי המתאר שלו מעוגלים ומקומרים כחמוקי האישה של bebe  - עכשווית וזוהרת.  הפקק המוזהב מעוצב כסמל האינסוף - אינסוף לחלומות ולתקוות, אינסוף לאפשרויות ולמשאלות הלב. 

 

מחיר השקה :  50 מ"ל E.D.P- 149 ₪. 100 מ"לE.D.P  - 249 ₪.



FLASH -בושם לאישה מבית האופנה היוקרתי JIMMY CHOO

 

FLASH הנו בושם חושני פרובוקטיבי, זוהר, נוצץ ומפתה בגרסת EDT - המבוסס על זרי פריחה לבנים, היוצרים ניחוח כובש ומשכר, שמלווה את האישה למשך כל שעות היום והלילה. הניחוח החדש רענן אך דומיננטי, פרחוני, טהור ונקי,  בהשראת האישה העכשווית, האורבאנית, שאף גבר לא עומד בפניה.

הבושם החדש, מרמז על רגע מיני ובוטח, הבזק שתופס אותך בזמן מעשה, הנו פרי יצירה של קריסטין נואל, שנוצר בהשראת נקישות נעלי העקב של האישה החושנית, העצמאית והחושנית בנעלי ג'ימי צו המטופפות בקצביות ברחובות פריז, או ניו יורק.

FLASH – הניחוח : התווים העליונים-נפתחים מעשרות זרי פריחה לבנה תמים, ענוג ורענן , המהווים מוטיב מרכזי בניחוח החדש ומשמשים ככלי משמעותי במשחקי הפיתוי לצד תווי הלב - המשלבים בתוכם את העוקץ המתפרץ פפריקה אדומה, תותים ומנדרינה, היוצרים כוח משכר של תשוקה ונשיות מתפרצת המשתלבים זה בזה ויוצרים ניחוח ייחודי שלא ניתן לעמוד בפניו. התו התחתון -  מורכב מאקורד של תווים עציים ופודרתיים היוצרים את הניחוח החושני.

FLASH -הבקבוק והאריזה

הבקבוק והאריזה של הבושם, מקבלים את השראתם מקולקציית הנוצצים אשר הפכו להיות אורחים קבועים על אירועי השטיח האדום, אריזת הבושם בעלת ניצוץ גליטרים רב ואפיל שובה עין בצבעוניות של כחול אפור.

הבקבוק היוקרתי מציג שלושה צדדים מרוקעים, המייצגים את הפן החזק, העצמאי והמרדני של הנשים ולצד זה יוצרים פן נוסף של משחק רומנטי עם האור, המעניק לבקבוק אפקט החזרת אור נוצץ והשתקפות מוזהבת, עדינה ונשית, כאשר מכסה הבושם בדמוי יהלום גדול,  משלב טבעת אלומיניום המעניקה לו את תחושת היוקרה המתבקשת ממותג אייקוני זה.

מחיר מומלץ לצרכן:

ג'ימי צ'ו  100 FLASH מ"ל- מחיר השקה 472 ₪. מחיר מקורי–590 ₪.

ג'ימי צ'ו 60 FLASH מ"ל – מחיר השקה- 341 ₪. מחיר מקורי–427 ₪.

 

Pleats Please- בושם לאישה מבית האופנה איסי מיאקי

אחרי שחולל מהפכה בעולם הטקסטיל עם בד הפליסה Pleats מציג מעצב העל איסי מיאקי, את גרסת הבושם Pleats Please-תענוג חסר גבולות, תנועה ללא מעצורים הניחוח החדש מהווה מחווה ליצירה המקורית והסמל האייקוני של עולם האופנה-Pleats בד הקפלים שעוצב  לפני 20 שנה. הבושם מהווה מחווה לתנועה החופשית, לפרץ הרגשות, לעולם של תנועה דינאמית.

ב-1993, הטיל איסי מיאקי פצצה לעולם האופנה, כשהצליח לפתח בד קפלים, פליסה, ששומר על קפליו ההדוקים גם אחרי שנלבש. הטכניקה, שעושה שימוש בגיהוץ דחוס, ובד-בבד מאפשרת לבגד לנוע בחופשיות – זכתה לתהילת עולם. קולקציות שלמות נבנו סביב הבד, ב-80 גוונים צעירים ושמחים, שהוצגו בחנויות שנשאו את השם.

,Pleats Please בעל ניחוח פרחוני צבעוני ממכר, כמו פקעת משי, קומפוזיציה שפנייה המפוסלים בקפידה משתקפים בבקבוק המכיל אותה. הבושם מספק תחושת נשיות, תנועה, דינאמיות וצבע הממשיכים לקשור בהרמוניה מושלמת בין הבשמים לאופנה של מעצב העל

Pleats Please- הניחוח

הניחוח החדש של  Pleats Please- Issey Miyake, נוצר על ידי הבשם הנודע אוֹרֶליַן גִּישַר, ומהווה מקבץ של זר פרחים קליל ומלא שמחת חיים שנועד ללכוד את הקלילות מלאת השמחה, נקטר של אושר, שמזמין לטעם מתענוגות החיים. ההשראה הראשונית לניחוח הייתה האור, שהוא אלמנט בסיסי ומהותי בעולמו של איסי מיאקי: גווני גוונים של צבעים מלאי אור ואחריו מגיע הרעיון האנכי, השתקפות של מבנה הקפל אליו מתווספת התנועה של הקפלים עם הגוף.

התווים העליונים- נפתחים בארומה קופצנית  של פרי הנַאשִי (הכלאה בין אגס לתפוח), בתוספת ניחוח של זר פרחים המגדירים את המהות הנשית העדינה והמתוחכמת.

תווי הלב- מתמלאים במצב רוח נפלא ומרמזים על חושניות חיננית הפורחת ברעננות של פרחי אדמונית ואפונה ריחנית, בתוספת האִינדוֹל בעל נופך בשרני ומוחשי, המעניק אקורד חומרי, חם ותוסס ומזמין "לזרימה".

תווי הבסיס- מאריכים את תחושת הנעימות ושוקעים אל ניחוחות עציים עשירים של ארז. ריח הפאצ'ולי מקבל אופי אנכי על פני הקומפוזיציה כולה. ריח הווניל המתוק והחושני מותיר שובל של חמימות זוהרת, עם סיום רך ונשי.

Pleats Please- עיצוב הבקבוק

בדיוק כמו בד הפליסה המפוסל – גם הבקבוק עושה שימוש במימד הגיאומטרי. מארג של פאות – חלקן שקועות, חלקן מובלטות, המעניקים פרשנות למראה הקפלים. הפקק מעוצב בצורת עלי גביע של פרח, דמות מופשטת ועדינה של קפלים המסמלת פרחים לבנים. אריזת הבושם משלבת בין גווני הורוד לכתום בריקוד עליז של מניפות עלי כותרת וקווים המרמזים בתחכום על קפלים. הלוגו מוטבע על גבי האריזה, וחלק מאותיותיו נראות מקופלות.

מחיר מומלץ לצרכן: Pleats Please -50 מ"ל: מחיר השקה- 249 ₪. מחיר מלא-449 ₪. 
Pleats Please -100 מ"ל: מחיר השקה-349 ₪. מחיר מלא- 629 ₪.

 

See by chloe- בושם לאישה מבית האופנה היוקרתי Chloé


בושם שובב וצעיר שכולו משחק של מחבואים האלגנטיות הידועה הטבעית של המותג ביחד עם עירוניות מפתה

'סי ביי קלואה' – ניחוח שובב ומחויך, בטוח בעצמו, מעורר את הבלתי צפוי, ומטפח את הניגודים...אסרטיבי, מפתה, ועליז, פשוט כחיוך טבעי...מצב רוח נועז ומבושם מסתובב ומסתחרר באוויר...

 

ניחוח ממכר שמעורר את החושים

הבשם מישל אלמאיירק רקח בושם מגניב, שמתכתב עם  הקולקציה העירונית והשובבה שעיצבה מעצבת הבית הבריטית קלייר וויט קלר, תחת השם   See By chloé.

הבושם חושף ניחוח פרחוני ממכר, עם נצנוץ ראשון של ברגמוט לעורר את החושים, ובתוספת תמציות חמצמצות, פריחת תפוח, ליטוף מפתה וטבעי של יסמין.

ניחוח חמקמק, שמשחק איתך במחבואים, ולבסוף חושף חושניות ונילית.

 

בקבוק שובב

הריח השובב והבלתי צפוי נתון בבקבוק שעומד על שלוש רגליים קטנטנות, יציב, עם קפלי זכוכית המזמינים ליטוף. טבעת כסף עם הטבעה אלגנטית של הלוגו באדום-קורל, ופקק כסוף עם עוד טבעת – מעניקים לבושם  See By chloé את מגע הזוהר הקולי.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 50 מ"ל אד"ט - 423 ₪.  75 מ"ל אד"ט - 544 ₪




PETITE ROBE NOIRE E.D.T LA -  בושם חדש לאישה מבית היוקרה גרלן

PETITE ROBE NOIRE E.D.T LA   המהווה נקודת מפגש בין האשה  המכבדת את הקלאסיות והמסורת, אך בו בזמן, נשארת תמיד  עדכנית ורלוונטית. פריז היא הממלכה שלה...היא, הצרפתייה הקוקטית והשיקית, שסחררה את ראשי הגברים במשך כל השנה...הפכה לאייקון אופנתי...וכבשה את כל העולם.

עכשיו היא חוזרת... בגרסת או דה טואלט קלילה, השומרת על קו מתגרה, סקסי וחובב החיים הטובים...ושוב מושכת מבטים, ממגנטת ושוברת לבבות... היא האישה העוצמתית של "גרלן", המותירה אחריה שובל ניחוח מפתה...

הניחוח:  פירמידת הניחוחות הארומטית, של "פטיט רוב נואר", מתאפיינת בפרץ של אנרגיה נשית, המעוררת את החושים ומתפתחת עם הזמן.

תווי הבסיס - זר פרחים רענן של ורדים, יסמין ופריחת התפוז, שנקטפו בשעות הבוקר המוקדמות, בלב הבושם - פריחה של זר ורדים עדינים, יסמין ופריחת התפוז, שנאספו עם שחר,  לצד נוכחותם הכובשת, של דובדבן שחור ועסיסי, תפוחים ואוכמניות בלב הבושם ואת אקורד הסיום - מעניק הענבר לבן, החומק פנימה בצורה מעודנת, המשדר חושניות נעימה ועוטפת, הנותר על העור למשך שעות ארוכות ומעניק תחושת רעננות מתמשכת ונוכחות כובשת...

הבקבוק : בקבוק הזכוכית של PETITE ROBE NOIRE E.D.T LA  זהה לבקבוק המקורי, כתפיים מעוגלות, פקק בצורת לב הפוך. אבל הבהירות הגבישית של הזכוכית המהולה באבקה ורודה עדינה וחתומה עם הצללית של שמלת סטרפלס שחורה ומתוחכמת, מהודקת בחגורה ורודה דקה, העושה את ההבדל...

העיצוב : "גרלן פריז" יצרו עולם עיצובי שלם, ביחד עם צמד מאיירים עטורי פרסים - "קונצל  ודייגאס". אוליבר קונצל - נושא הבשורה של גרפיקה דיגיטלית בצרפת ופלורנס דייגאס, מעצבת מוצר ( שעיצבו קליפים שזיכו אותם בפרסי MTV ) הממשיכים להפיח חיים בדמות המאוירת, שעליה הלבישו צמד המאיירים, שמלה סטרפלס שחורה, שיקית ואופנתית.

מחיר מומלץ לצרכן:  547 ₪, ל- 50 מ"ל 778 ₪, ל- 100 מ"ל.

 

 

בשמי גברים

BVLGARI MAN EXTREME-בושם לגבר

BVLGARI MAN EXTREME בושם גברי המיועד לגבר הכריזמטי והאקסטרימי. הבושם החדש נוצר בהשראת התקופה הרומית  ומיועד לגבר היוצא למסע חיפוש אחר רגשות חזקים ויוצאי דופן הנוגעים באקסטרים. הניחוח, משלב רעננות ים תיכונית לצד ניחוחות עציים ומודרניים המשדרים עוצמה ותעוזה.

BVLGARI MAN EXTREME אשר פותח על ידי הבשם הנודע אלברטו מורילאס, הוא בושם אלגנטי, מרשים וממכר, בניחוח  עֵצִי רענן משולב בארומה מושכת של סקס אפיל גברי, תערובת משכרת המעוררת את החושים לפתות ולגרות. הבושם, משלב בין רעננות חדשה מבלי לוותר על חושניות מודרנית שנמצאת ברקע; לכן נבחרו הרכיבים הטבעיים הטובים ביותר כמו קרדמון, פרזיה ברגמוט, מקאלאבריה, המזכירים את האווירה והעוצמה של האימפריה הרומית וכוח החיים שלה.

BVLGARI MAN EXTREME- הניחוח

הבושם, בעל ארומה הדרית ואנרגטית נפתח בתווים העליונים עם ניחוחות עיליים כגון אשכולית ורודה, תפוז ברגמוט מקאלאבריה וליבת קקטוס היוצרים חוויה ריחנית מעקצצת המתפרצת באנרגיה. תווי הלב- מציגים אנרגיה פרחונית גברית וברורה המשתחררת עם שילוב של פְרֶזיָה לבנה, קַרדַמוֹן מגואטמאלה ושרף עֵצִי, מודגשים בתווי הבסיס- שובל ניחוחות אדמה עשירים כגון ניחוח עץ בַּלזָה, וֵטִיוֶר מהאיטי ושרף בֵּנזוֹאין לַאוֹסי, המוסיפים חום אוריינטאלי וזוהר לריח המיוחד הזה.

 עיצוב הבקבוק: הבקבוק של הבושם הגברי החדש, בעל מראה מתכתי חדשני וייחודי – הוא בקבוק מונוליתי בצבעי כסף ואבן צפחה המעוצב  כאילו נחצב בשיש רומי, המדגיש מחווה למורשת הנודעת של חברת בולגרי.

מחיר מומלץ לצרכן לתכולה של 100 מ"ל: מחיר השקה- 299 ₪. מחיר מקורי- 621 ₪. 



"LE BEAU MALE" – בושם לגבר מבית מעצב האופנה ז'אן פול גוטייה

הבושם החדש עדכני ומכתיב את דור הניחוחות החדש בקטגוריית הגברים- הקוקטייל העז של מנטה, לענה מעודנת ולוונדר שהוא תמציתה של הרעננות ניצת בלהבה יוקדת כשהוא בא במגע עם ריחות המושק. הניחוח שונה לחלוטין מהבשמים של גוטייה- ניחוח בוטח ורענן כמו טיפה שקפאה המביאה לריגוש וצמרמורת הגוף הלוהט בהנאה, מגרה את כל החושים וחושף את האפיל הארוטי הלוהט של כל גבר.

הבושם החדש "LE BEAU MALE" הנו בושם רענן קריר ועוצמתי, אך יחד עם זאת חושני ולמעשה לוקח את בשמי גוטייה למקום אחר וחדש זאת הודות לשילוב המנוגד של מנטה-לענה מעודנת ולוונדר לצד המושק היוצרים ניחוח ייחודי.

LE BEAU MALE –הניחוח

הניחוח החדש משכר ויוצר בעת נשימה עמוקה תחושת קרירות מסוימת המעוררת חמימות מיידית השבה לחיים.   


הבשם פרנסיס קוקרג'יאן, נענה לאתגר, להתעלות על עצמו ולהלחין רעננות ופרשנות חדשה לאקורדים האגדתיים ולכתוב את סיפורו החדש של הגבר מבית גוטייה, של הגברים כולם באשר הם.

התווים העליונים-  נפתחים בלוונדר כאשר ההגדרה שלו מחודשת ויוצרת תחושת חושניות המלטפת את העור. האלכימיה החושנית וקוקטייל עז של המנטה והלענה המעודנת (המזוהה עם דיאנה אלת הציד) אשר יחד מגבירים את עוצמתם הריחנית עשרה מונים. האספקט הלח והקריר של המנה הגדושה של המנטה מעניקה רעננות בלתי רגילה.

תווי הלב- כוללים את הלבנדר המקיים את תפקידיו כעמוד השדרה של הניחוח ואילו ניחוחות פריחת תפוז ומרווה מעניקים לבושם את הדחיפה של אנרגיה מתפרצת.

התו התחתון- מורכב מהחושניות המוחשית של המושק הבסיסי היוצרת רעננות ההופכת את הגברים ללוהטים. מפוסלים בתוך מימד לבן עשיר בתשוקה עוטפת אותם, זיעת המושק מלאת התאווה וחותמת את הפיתוי שאין לעמוד בפניו, השילוב של יצירת מופת הזאת הקרה החמה גם יחד.

"LE BEAU MALE" –הבקבוק

הפחית האייקונית המתכתית עטויה בקרח מגנטי כחול אשר עליו כתוב שם הבושם "לה בו מאל" בכתב יד בתוך אדי הקיטור. השם הוא תו מקדים לחום של ההלם התרמי שהוא מעורר. כאשר מאחורי האותיות טיפות מים זולגות ומעבירות את המסר של רעננות אינטנסיבית, האזהרה מופיעה בצורת הבקבוק המעוצב כגוף צונן.

בקבוק הבושם מעוצב עדיין כצורה המסורתית של גוף הגבר אך ממחיש את האינטנסיביות של הניגודיות באמצעות צבעוניות שונה- הלבן הבוהק המקרין עסיסיות בשלה הפוגשת בעוצמה החודרת של רצועות כחולות וקפואות העוטפות את פלג הגוף העליון.

מחיר מומלץ לצרכן: מחיר מיוחד להשקה- 279 ₪ בלבד.מחיר רגיל- 525 ₪.



ניתן להשיג את הבשמים החדשים ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

 

לכו ותתחדשו לכם עם ניחוח אביבי לקראת החג....
חג שמח וכשר!


 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה